Terrafobica 68 Postad 29 April , 2012 Helt plötsligt så får jag meddelandet: Inga offlinemeddelanden Gmail är inte tillgängligt. Försök igen. Men bara på min iPhone 3gs, inte på vår iPhone 4 eller på datorn, någon som har någon idé vad det kan bero på? Har stängt av och startat om. Har raderat gmail och laddat ner på nytt, men icke. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janken 178 Postad 29 April , 2012 Att minnas! Googletjänster=Androidtelefon! Appletjänster=iPhone! Ett råd från en inbiten säljare av telecomprodrukter. Jag var jättesuge på en iPhone sist jag bytte telefon men säljaren, som själv var inbiten applofil, rekommenderade mig en andriodlur eftersom jag använder så många googletjänster. Kalender, gmail, pcasa, google docs mm. Hans ord: Allt funkar på en iPhone, men androidsystemet är, liksom, anpassat för googletjänster! Senast ändrad av Janken | 29 april 2012 | 11:43 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 29 April , 2012 Det har funkat klockrent i över ett år och fungerar på vår andra iPhone. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser