Kiara 3 Postad 28 April , 2012 Hej på er... Ett tips för dom som ska köpa International Cruiser One bottenfärg. De flesta båthandlarna tar 990:- för 2,5 liter, dock så tar Jula 799:-, men sen så har Bauhaus samma färg och dom tar 1100:- men dom har sin prisgaranti så med en utskrift från Julas hemsida så kostar färgen hos dom 703:-. Alltid några kronor att spara.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crister 0 Postad 28 April , 2012 Hej har ett tips jag med köppte biltemas bottenfärg föra sommaren och den var kanon bra. båten har jag i höganäs (skåne) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ossy 26 Postad 28 April , 2012 Kan instämma, har kört med biltemas bottenfärg senaste fyra åren utan anmärkning. Funkar kanon för mej. Har iofs hört andra synpunkter, men jag tycker den är helt klart prisvärd. /Oscar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pa28-pilot 0 Postad 28 April , 2012 Schysst av dig! Tackar för ett bra tips. The Pilot Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser