Akki 0 Postad 25 April , 2012 Hej! Någon som känner till var man kan få tag på reservdel till OMC utombordare? Jag har en 2-cyl 5 hk sådan en gång levererad på kontinenten med följande typbeteckning: BE4BRETB ser nr: B08976519 All hjälp emottages tacksamt! mvh Åke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jan_af_lisoe 187 Postad 25 April , 2012 Har du kollat med Marinshoppen i Älvsjö ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 25 April , 2012 Du kan köpa hos vilken OMC-ÅF (alltså Johnsson/Evinrude) som helst egentligen... Du har en (B)elgiskbyggd (E)vinrude (4) hästare som är försedd med (BR) snörstart och som är tillverkad (ET) -93. Sista bokstaven ( är ett löpnummer som inte säger nåt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jan_af_lisoe 187 Postad 25 April , 2012 OT: Finns OMC kvar, jag trodde att det var Bombardier som ägde Envinrude nu för tiden ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Akki 0 Postad 26 April , 2012 Stort tack för detta tydliga svar. Jag har kontaktat drev.se för att se om de kan skaka fram en ny huv. Vi får se. mvh Åke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Akki 0 Postad 26 April , 2012 Nej, skall kolla även detta spår. mvh Åke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Akki 0 Postad 26 April , 2012 Stort tack för detta tydliga svar. Jag har kontaktat drev.se för att se om de kan skaka fram en ny huv. Vi får se. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser