Gå till innehåll
fredag 10 januari 2025
Vicke

Förslag till förbättring - maxrelax

Rekommendera Poster

Hej! Jag har skapat ett fottoalbum och lagt in ett gäng komentarer som beskriver bilderna. Tyvärr synns endast en liten del av texten, dvs bara början och sedan klipps texten. Tycker att läsaren kan avgöra hur långt han/hon vill läsa! Hoppas att du håller med och gör en förbättring. Någonting som är mindre viktigt är den vita ramen runt bilderna. För oss som klipper och komponerar egna bilder är det trevligare utan. Detta är naturligtvis en smaksak men vad vore världen utan förslag? MVH V

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Vicke, Jag förstår vad du menar. Behovet har inte uppstått tidigare men vi ökar antalet tillåtna tecken. Jag måste bara kolla med vår programerare så att det inte ställer till några andra problem. Vad gäller den vita ramen så är detta en del av layouten, så jag hoppas att du kan leva med den en tid framöver ;-) Tack för tipsen! Gott Nytt År. maringuiden.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Marlex... Hur gick det, kunde ni utöka antalet tecken?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej, Det ligger på vår attgöralista. Som det ser ut nu så kommer vi att utöka antalet tecken till 1024. Tack för tipset. mvh maringuiden.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Lägg gärna ut att-göra-listan så att ni inte får in dubletter och för att vi skall veta vad som är nytt, fixat osv...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...