o0kungen0o 0 Postad 11 April , 2012 jag har sökt överallt efter koppar brickor till röret från matarpumpen till filtret. det är dom 2 som sitter vid filtret dom är i tum. fins det nån som vet var jag kan läppar dom? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 240 Postad 11 April , 2012 Skulle byta de till min MD5a för några år sedan. Då fick man köpa en hel sats för hela bränslesystemet. Det var inte farligt dyrt vill jag minnas, och jag köpte den hos Marinshopen i Älvsjö. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 11 April , 2012 Och jag köpte till en md21 för några år sedan på Mitab, finns säkert att skicka efter från Drevia oxå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
o0kungen0o 0 Postad 11 April , 2012 dom har inte med det på sidan men ska ringa dom i morgon. måste ha nya. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
o0kungen0o 0 Postad 12 April , 2012 marinshopen har. kostar 12 kr st så jag köpte. tack för hjälp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser