Westfjord26 9 Postad 10 April , 2012 Komplettera eran sjöbod med detta, mycket lättare att svara på trådar då( i vissa fall). Känns lite dumt i bland att ge tips om en mekaniker i göteborg om trådskaparen bor i västernorrland. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 10 April , 2012 Detta har vi ju ältat förr. Oftast bor de som inte skriver detta på knivsöder eller djursholm eller nånstans mittemellan. ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 512 Postad 10 April , 2012 Och på vilken av nämnda adresser bor du på Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaManiac 37 Postad 10 April , 2012 Bra idé. Kompletterar med Roslagen Mvh/Sea Maniac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 10 April , 2012 La till i signaturen ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 4 Postad 10 April , 2012 I signaturen tycker jag är klart smidigast, då slipper man gå omvägen via sjöboden. Mvh Fred Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 11 April , 2012 Man kan lägga in länet så att det syns i sjöboden. Många är ju rädda för att avslöja vem man är, så man gör inte ens det. I nåt av de andra forumen där jag också häckar står orten där jag bor - i mitt fall Kungshamn - vid varje inlägg. Om nån kommer till Kungshamn och frågar en ortsbo efter Tommy Andersson så vet de flesta vem det är. Västra Götaland är ju ett väldigt vitt begrepp, som man dessutom inte känner sig som nån del av, fast det är visst det lansting där jag bor. Men det ger ju i alla fall ett begrepp om vilken del av landet man bor i. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cctop 0 Postad 19 April , 2012 Jag satte mitt i signaturen. Bra idé! //Christer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Runsvik 0 Postad 25 April , 2012 uppsala =) självklart blir de mälarn när man drar ut på en mysig tur Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser