J_axl 4 Postad 9 April , 2012 Hej! Vajern till min sumlogg har gått av precis nere i givaren och min tanke är att skarva om den. Problemet är bara att änden ligger kvar nere i röret som går ut till propellern. Är det någon som vet om man kan ta isär givaren från utsidan eller har lyckats fiska upp änden innifrån? /jocke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
facil26 3 Postad 9 April , 2012 tag bort propellern så hittar du resten av din givarwire med största sannorlikhet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 9 April , 2012 Skarvad den är inte så lätt. Wiren är pressad kyrkantig där den går in i proppen. Kanske kan du korta av den istället. Proppen skruvas av, håll emot med 14 mm nyckel som är tunn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
J_axl 4 Postad 10 April , 2012 Ok, tackar för svar, min tanke var att korta vajern den trasiga biten, det finns marginal. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser