JohnnyB 0 Postad 7 April , 2012 Hej, jag är en färsk medlem och står inför en del småfix på båten innan sjösättning. Jag har några elinstllationer på listan såsom ny stereo, Nav utrustning och GPS tracker. Elinstallationer är något jag har stor respekt för och då jag inte har rätt nivå på kunskaperna så vill jag anlita någon som verkligen kan båt-el. Jag undrar om någon känner till någon pålitlig och seriös båtelekriker som kan ta uppdraget och göra installationerna i min båt, som ligger i Eskilstuna trakten. Tack på förhand! Senast ändrad av JohnnyB | 08 april 2012 | 14:02 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Poppe 9 Postad 7 April , 2012 Det finns ett varv i på tydö-lindö. samt båtsam i kvicksund som är kompetenta på detta omdråde. båtsam är lättast att ta sig till sjövägen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JohnnyB 0 Postad 8 April , 2012 Tack! Dina förslag uppskattas verkligen. Jag kommer att kolla med båda alternativen. Tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser