Rogerlarsson 0 Postad 28 December , 2004 Har försökt att komma i kontakt med Nimoboats men får ej tag på dom. Finns dom kvar på marknaden fortfarande ?? Någon som vet ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 28 December , 2004 Hej , Kolla på följande länk... http://www.nimoboats.com Lycka till! Hälsningar maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rogerlarsson 0 Postad 28 December , 2004 Har också sett den sidan. Men dom svarar inte på mail och telefonnumret är felaktigt ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Larsp 0 Postad 28 December , 2004 Har sedan ett antal år lagt ut en del tillverkning i Polen. Det som finns kvar i sverige är nog bara en hemsida! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
--A-- 3 Postad 29 December , 2004 Hej, Göran Forsberg som byggde Nimo 27 hade förr GF Marin, detta har numera bytt skepnad och är idag Forbina båtar. Beroende på vad ditt problem är så kanske de kan hjälpa dig. Mvh Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
malu 0 Postad 2 Januari , 2005 Hej ring till Galeon boats vad jag hört så är det dom gamla nimo gubbarna som driver detta. Eftersom Galeon 28 är nästan samma båt som min Nimo 260. Mvh Matte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mats Norlén Postad 30 Januari , 2005 Hej! Det Göran Forsberg på Forbinabåtar inte vet om Nimo:n är nog ointressant... Han hjälpte mig få fram ny relingslist, han vet färgnummer mm. Tyvärr krävs det en del tålamod med att få tag i populära personer, men kämpa på bara! / Matnor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser