Flayban 1 Postad 4 April , 2012 Det ser inte låvande ut i Påsk, regn, snö och kuling. Borde ta med snöskyffel i plast kanske :-). //Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 April , 2012 Nu känner man sig inte så ledsen för att man sjösätter senare i år...(20/4) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 4 April , 2012 Ser småruskigt ut på ostkusten också. Vi bygger båt i verkstaden på fredag när det ska vara snöoväder och hoppas på väder att slipa botten i senare i påsk. Ser ut som om långtidsprognoserna stämmer - mars varmare än normalt, april kallare än normalt och maj varmare än normalt. Vi får se fram mot sköna (sjöna) maj! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ArneRadar 667 Postad 4 April , 2012 Och jag känner mig glad som sjösatte idag i strålande sol. Hade kalasfin tur till hemmahamnen (ok - långkalsongerna m.m. var på, kapellet uppe...). Ser dock ut som en bister påsk, blir väl till att skotta snö från däck istället för finlir och puts Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 4 April , 2012 Får jag de Porolonskivor som jag beställt imorgon, så är arbetet inne i däckssalongen bärgad över påsk. Då frigörs en massa arbete därstädes, väl skyddat och gott och varmt om jag vill. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 4 April , 2012 Får jag dem inte är det gott att ha vintertäckningen över sittbrunnen kvar. Då blir det glasfiberslipning och plastning i det gamla motorummet och lite värme skall jag nog fixa där också. Plastningen kröver ju sitt. Annars som gammal komunalarbetare hör jag ju till dom pojkarna som kan frysa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser