Monaco2 0 Postad 2 April , 2012 Var kan man beställa Abranet och Abralon rondeller 800,1000,2000, utan att behöva köpa 20st av varje sort? Vore toppen om någon har ett bra tips. Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 2 April , 2012 På Hjertmans kan du köpa styckvis. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Monaco2 0 Postad 2 April , 2012 Tackar! De hade Abralon, nu ar det bara nätrondellerna kvar att hitta, dessa är super om man behöver avverka lite, innan polering. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gogy 2 Postad 2 April , 2012 Kolla på k rauta . Har för mej att jag så Arbalon slip material där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pelle75 0 Postad 2 April , 2012 Är man i Uddevalla eller GBG området finns en firma som heter Lackman (Kuröd i Uddevalla, Backa Bergögata i GBG) - dom säljer väl egentligen mest till lackfirmor osv, men det är inte ovanligt att privatpersoner handlar där.. Dom har ett brett sortiment.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 2 April , 2012 första försöket med google abralon pris prorecond.se 25:- styck Och så hittade jag en lite guide längre ned på sidan mer sökresultatet. http://www.watski.se/archives/dokument/Polera_batenSE.pdf prorecond säljer 3M också vilket jag anser vara ett jäkligt bra val. (nej jag jobbar inte eller har anknytning till prorecond) Senast ändrad av crabfish | 02 april 2012 | 18:29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wtf_mate 2 Postad 3 April , 2012 Jag kör själv Festools grejer med mycket bra resultat. De har även 4000-rondeller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser