iceman356 1 Postad 1 April , 2012 Hej. Är det någon som vet vad det är för sklland på Pentas 280 vs 280T drev. Går det att se vilken modella man har ? //Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle74 0 Postad 1 April , 2012 T = Tilt PT = Powertrim & Tilt ... om jag inte minns fel. Tror att du hittar mycket info på Penta hemsida, om du surfar runt lite där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 547 Postad 1 April , 2012 280 T har powertrim. Den stora skillnaden i utseende är kindpåsarna som innehåller trimcylindrarna. De sitter på sköldens sidor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iceman356 1 Postad 1 April , 2012 Jag har endast tilt på mitt 280 drev så det heter alltså bara 280 då ? //Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sanktanna 257 Postad 1 April , 2012 Hej. 280T finns i två versioner. Dels en med trimcylindrarna på sidan om skölden, som tidigare skrevs, och en tidigare variant med en trimcylinder inuti skölden. I det utförandet fanns också 270T. Hälsningar Ingemar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser