peddan11 1 Postad 26 Mars , 2012 Hej Tänkte ta mig min första helgtur ni till helgen av tidigare erfarenhet så vet jag att det är lite si och så med tillgång till 230V. Jag undrar om ni vet var det finns 230V i gästhamnarna nu mellan Grebbestad och Käringön? Peddan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peddan11 1 Postad 1 April , 2012 Hej på er Det finns 230 på Käringön. Var där från torsdag till lördag. Andra båten för året. hade bara varit en segelbåt där för ett par veckor sedan. Peddan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pelle75 0 Postad 2 April , 2012 Förvisso inte på den efterfrågade hamnsträckan men; Åstol har strömmen igång.. Dock inte Dyrön.. Marstrand har ström på bryggorna.. Vatten saknas dock på alla tre ställen än så länge. Till påsk får vi vidga vyerna.. Kanske uppåt.. Eller Läsö om väderprognoserna blir lite mindre vindiga Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JohanSailor 0 Postad 2 April , 2012 http://www.vastkustkretsen.se/Vinter/Tips Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 2 April , 2012 Kul med miljövänliga båtar! Hur långt kommer du på en laddning? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flayban 1 Postad 2 April , 2012 Tjena. Lysekil har full power på och även vatten men inga slagar. Det har man ju med sig själv vid den här tiden på året. //Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser