Morris 0 Postad 25 December , 2004 Vill tipsa om en fantastisk fotobok om västkusten som jag fick i julklapp. Den heter just västkust, text av Stefan Edman och foto av Tore Hagman, rekommenderas varmt i väntan på bättre tider, det finns många platser som jag vill besöka till sommaren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 550 Postad 25 December , 2004 Kan även tipsa om en fin fotobok som heter Skärgårdsväder av Lage Larsson och med bilder av Jeppe Wikström. Fick den förra året i julklapp och tar gärna fram den för att sukta lite... Den handlar ju också om rätt sida av Sverige... :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 26 December , 2004 västkusten är en hemsk bok att kika i på vintern. man bara längtar och längtar tills säsongen börjar igen. men samtidigt är det underbara bilder där i :-) det var faktiskt en del bilder över hamburgö där jag tillbringar min sommar. det är trevligt. ha en bra nyår // Gedda Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 26 December , 2004 Hej Jag håller med herr Morris att det är en fantastisk fotobok om Västkusten. Jag fick den också på dopparedan. Det billigaste alternativet (idag) på den boken är tydligen via AdLibris. Där kostar den 298:- 17:-frakt. Prisvärt. http://www.adlibris.se/shop/product.asp?isbn=9189204433&mscssid=KVLA3LXR5AS68HKBVW6T3TTU7UL82UG7 Ute i detaljhandeln kostar boken mellan 450-500:- Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser