666D3 64 Postad 23 Mars , 2012 BRA INITIATIV är rubriken på en notis om MarinWiki under nyheter i senaste Vi Båtägare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxcarlgren 0 Postad 23 Mars , 2012 Det var jag som skrev den och jag står för rubriken! Max Carlgren / Vi Båtägare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 23 Mars , 2012 Kul. Det borde ge lite draghjälp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxcarlgren 0 Postad 23 Mars , 2012 Tänkte det också, det är ju en riktigt bra grej. Max Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 23 Mars , 2012 Fullständigt obegriplig tråd. Vad vill du??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 23 Mars , 2012 Jag läser inte alla trådar och det gör nog inte många. Hoppades på att fånga upp någon som missat de två trådarna om MarinWiki som finns på forumet och lyckades iaf fånga ditt intresse. i marinWiki kan man lägga in eller söka efter bensinstationer, naturhamnar, gästhamnar, bad mm mm www.marinwiki.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser