Gäst Bar190 Postad 24 December , 2004 Hej! Har en Mercruicer 5,7 och en VDO varvräknare som uppebarligen visar för litet... Men den ser ut att vara originalmonterad, vad är det frågan om? Kan den vara inställd för 6cyl? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Nils Postad 25 December , 2004 Nej knappast, den borde isf visa för mycket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Bar190 Postad 25 December , 2004 Ja, så borde det vara vara va... Det var väl det jag befarade. Nåväl, man får väl felsöka lite framåt vårkanten. Förre ägaren sa att den var inställt för bigblock (nu har jag en 350 dvs 5,7lit) men det kan väl inte ha med saken att göra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
prigge 0 Postad 29 December , 2004 Hej! Om du löser problemet är jag intresserad av lösningen samma problem fast med en VP och vdo instrument Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bar190 0 Postad 29 December , 2004 Jag återrapporterar efter vårens mek, det kan ju inte vara omöjligt att hitta det felet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser