Gå till innehåll
tisdag 11 februari 2025
niklas_

internetshopping

Rekommendera Poster

är det någon som har tips om var man kan köpa båttillbehör billigt på internet, det måste ju rimligtvis vara billigare i tex tyskland även med frakten inräknad?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Handlar mycket på ebay som är en auktionssida, fungerar för mig. Där finns ALLT. Mvh Sten God Jul

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad slags båttillbehör är du ute efter? Elektronik ex.vis är ganska billigt redan som det är här i Norden. USA har visserligen billigare utgångspriser, men öppnar tullen paketet blir det lika dyrt. Minst! Sen är frakterna från USA av blandan valör. Det kan vara allt från ytpost (lev.tid 4-6 veckor) för 5.95-19.95 dollar upp till 49.95-99.95(!) dollar med flyg! Kolla noga upp detta innan du handlar. Speciellt om du ska ha skrymmande eller tunga saker skickade. Jag har visserligen inte handlat just båtsaker, men elektronik och böcker mm. har jag aldrig lyckats göra någon bra affär på. Tyvärr... Kanske har jag bara haft otur. Vem vet? Du får väl se om du får svar från någon lyckligare lottad. Annars rent säkerhetsmässigt med pengatransaktioner etc. har jag bara goda erfarenheter i. Kolla bara så försäljaren säljer och tar betalt via säkra sidor. God Jul & Gott Nytt År! /Olof

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tyvärr är det inte billigare utomlands, kronkursen gör att det är billigare i Sverige. Jag handlar block, lina, kläder mm på www.onedesigncenter.se, bra och konkurrenskraftiga priser. Ringer man får man bra tips och råd.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...