peddan11 1 Postad 20 Mars , 2012 Då var sjösättningen avklarad i söndags. Allt funkade som det skulle. Otroligt gott. Nu kan man utnytja alla fina dagar fram igenom. Peddan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jobhurt 11 Postad 20 Mars , 2012 Det verkar som om det kommer fina dagar redan den här veckan! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 20 Mars , 2012 Och jag som går och funderar på när jag skall ta upp. Brukar ta upp när de flesta andra sjösatt. Det är lungnare då - och varmare. Nu måste jag flytta intaget för kylvattnet, för att kunna flytta dieseltanken, så jag måste upp relativt snart. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johan66smart 10 Postad 20 Mars , 2012 Sjösatt och klart för första vårsegling. S-tälje-Landsort-Bulllandö Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zewe 0 Postad 21 Mars , 2012 AAAARGH vilket fusk, jag måste vänta hur länge som hellst.... vill i nu så man kan komma ut och segla lite Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 21 Mars , 2012 Nu blir jag avundsjuk och det känns plötsligt lång till 20.e April Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sagitario 11 Postad 21 Mars , 2012 Min åker i nästa helg! Så kan man njuta på Vättern hela påsken:-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser