catinca 0 Postad 19 Mars , 2012 Hej på er där ute! Finns det någon som kan tipsa mig om var jag kan få tag i 52 mm varvräknare för inbyggnad 0-3000 rpm allt.0-4000 rpm som ansluts till W-uttaget på Generatorn. Biltema hade tidigare men har utgått ur sortimentet. Tackar på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kapten_cook 16 Postad 19 Mars , 2012 utgått? http://www.biltema.se/sv/Bat/12-V/El-tillbehor/Varvraknare-for-dieselmotorer-258005/ mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 19 Mars , 2012 Håller med capten cook i undran, visst finns den kvar på BT, annars finns det på Hjertmans. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
catinca 0 Postad 19 Mars , 2012 Tack capten cook! Men tipset du gav mig är från BT är en 80 mm varvräknare och det får jag inte plats med. ha det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kapten_cook 16 Postad 19 Mars , 2012 aah! sorry, tänkte väl att du hade kollat BT innan du ställde frågan men noterade inte detaljen med diametern. mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
catinca 0 Postad 19 Mars , 2012 Men ditt svar Westfjord 26 var klart intressant. tackar så mycket Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser