caspero8 0 Postad 17 Mars , 2012 Hej! En kanske oväsentlig fråga ang epoximålning: Om jag har lite spackling att göra på lite småskador på botten, spelar det någon roll om jag spacklar innan första exopilagret eller ska jag lägga epoxi på småskadorna med första lagret och sedan spackla innan nästa lager epoxi? hälsn Caspero8 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Paliswe 3 Postad 17 Mars , 2012 Tag epoxi och lägg lite filler i så kan du spackla med epoxifiller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
coppertail 285 Postad 17 Mars , 2012 Jag brukar spackla så mycket jag kan innan första lagret epoxyprimer. Jag anar att du med epoxy menar en epoxybaserad primer. Eller menar du ren löningsmedelsfri epoxy? Biltemas epoxyspackel för 219 kr/litern är annars en av mina absoluta favoritprodukter oavsett prisklass. Bara man låter den härda färdigt ordentligt innan man försöker slipa den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
coppertail 285 Postad 17 Mars , 2012 Löningsmedelsfri?? Jeeeez. Lösningsmedelfri menar jag naturligtvis. Inte gratis. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser