Gå till innehåll
torsdag 09 januari 2025
tomasha

Någon som känner till Sealord båtar

Rekommendera Poster

Jag spekulerar på en båt som enligt säljaren heter Sealord 9000. Den är 9.6m lång och 2.87m bred med en cummins diesel. Hur jag än söker har jag inte lyckats hitta någon information om den. Är det någon som möjligen råkar känna till märket?

post-10009372-1394236979,0789_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag lyckade själv få lite mera information så jag lägger ut det ifall någon annan söker samma information.

Sealord har så vitt jag fått reda på endast tillverkats som halvfabrikat och slutade tillverkas kring 2001. Var de tillverkades har jag inte fått reda på men de måste mara rätt sällsynta med tanke på hur lite information man kan hitta om dom.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hittade du någonsin mer information om båten, var du och tittade på den? 
Spekulerar själv nu på en likadan och vore kul att hitta mer information om båten. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej, Andreas

Jag var aldrig och tittade på båten. Jag fick säljaren att sända mig fler bilder och kunde konstatera att den inte riktigt passade våra behov. Mer information än att det är ett halvfabrikat fick jag inte reda på, det finns Sealord båtar som tillverkats i England men jag vet inte om det är samma varv eftersom jag bara hittat information om små båtar därifrån. Vi bestämde oss senare för en Nimbus 28DC istället.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...