Amanda31 21 Postad 15 Mars , 2012 ... riva täckställningen i helgen och ta en kaffe med wienerbröd i sittbrunnen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Amanda31 21 Postad 15 Mars , 2012 Också i Roslagen? Vilken härlig känsla att riva ner täckställning och press... Senast ändrad av Amanda31 | 15 mars 2012 | 21:38 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 4 Postad 15 Mars , 2012 Ja, varför skulle man inte kunna det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 15 Mars , 2012 Absolut http://www.klart.se/väder-uppsala.html tom i Roslagen famn, på den blomande ö, där vågorna klucka mot strand. http://www.klart.se/väder-norrtälje.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 16 Mars , 2012 Avklarades i februari! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 16 Mars , 2012 Absolut kan man det, hellre frysa lite än vänta.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 17 Mars , 2012 Där är ju ett aber när man har båten inomhus i varmhall; man får inte ta del av känslan när täckställningen ska bort... Riv fanskapet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gladius 26 Postad 17 Mars , 2012 Hallå och godmorgon denna underbara lördagsmorgon! Nu har jag ingen täckställning men väl en stor press som togs bort igår em/kväll. Det var en härlig känsla att få stiga ombord igen. Tumstocken i högsta hugg får att kontrollera om mina tänkta förbättringar som tagit form under vintervilan verkligen passar och fungerar. Nu blir det nog svårt att hålla sig borta från båten framöver. Sjökorten åker fram och planeringen av sommarhalvårets färder börjar ta form. Nu börjar det roliga! :-) Har också nyligen startat kustskepparutbildningen och kommit till insikt att jag kan segla över till Åland både enklare och snabbare än vad jag tidigare trott. Tänk att ha möjlighten att segla till ett annat land. Kanske ett första steg mot en världsomsegling??? mvh Thomas S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser