Gäst Justdet Postad 21 December , 2004 Är ute efter en bra tv antenn att sätta i masten. Vad har ni för erfarenheter, vad krävs och vilket märke/modell rekommenderar ni? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mabe542 1 Postad 22 December , 2004 Vart har du köpt digitalboxen? Och går den på 12 volt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Roland Johansson Postad 23 December , 2004 Utan tvekan är LYTH:s anten den bästa när det gäller TV. Jag har testat under årens lopp ett antal olika rundstrålande antenner, ufo:s och allt vad dom kallas. Dessutom kan man komplettera LYTH antenn med olika komplement VHF och andra tillbehör så som tex Windex Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Roland Johansson Postad 23 December , 2004 Utan tvekan är LYTH:s anten den bästa när det gäller TV. Jag har testat under årens lopp ett antal olika rundstrålande antenner, ufo:s och allt vad dom kallas. Dessutom kan man komplettera LYTH antenn med olika komplement VHF och andra tillbehör så som tex Windex. Delta 12M En runtomstrålande antenn för TV och FM-radio. Mycket hög kvalitet.Har fått betyg bäst i test av flera jämförelser i olika tidningar. Antennen har 12dB förstärkning i både antenn och anslutningsdosa. TV-kanaler 2 - 80 och FM 87,5 - 108 MHz. Koaxialkabel 50 ohm mellan antenn och dosa. Anslutningsdosa AV 12 matas med 12 - 24 V ca: 50 mA. AV12 kan bytas mot AV403 för att få två utgångar för TV och FM http://www.lyth.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Roland Johansson Postad 23 December , 2004 Utan tvekan är LYTH:s anten den bästa när det gäller TV. Jag har testat under årens lopp ett antal olika rundstrålande antenner, ufo:s och allt vad dom kallas. Dessutom kan man komplettera LYTH antenn med olika komplement VHF och andra tillbehör så som tex Windex. Delta 12M En runtomstrålande antenn för TV och FM-radio. Mycket hög kvalitet.Har fått betyg bäst i test av flera jämförelser i olika tidningar. Antennen har 12dB förstärkning i både antenn och anslutningsdosa. TV-kanaler 2 - 80 och FM 87,5 - 108 MHz. Koaxialkabel 50 ohm mellan antenn och dosa. Anslutningsdosa AV 12 matas med 12 - 24 V ca: 50 mA. AV12 kan bytas mot AV403 för att få två utgångar för TV och FM http://www.lyth.se/ :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Roland Johansson Postad 23 December , 2004 Utan tvekan är LYTH:s anten den bästa när det gäller TV. Jag har testat under årens lopp ett antal olika rundstrålande antenner, ufo:s och allt vad dom kallas. Dessutom kan man komplettera LYTH antenn med olika komplement VHF och andra tillbehör så som tex Windex. Delta 12M En runtomstrålande antenn för TV och FM-radio. Mycket hög kvalitet.Har fått betyg bäst i test av flera jämförelser i olika tidningar. Antennen har 12dB förstärkning i både antenn och anslutningsdosa. TV-kanaler 2 - 80 och FM 87,5 - 108 MHz. Koaxialkabel 50 ohm mellan antenn och dosa. Anslutningsdosa AV 12 matas med 12 - 24 V ca: 50 mA. AV12 kan bytas mot AV403 för att få två utgångar för TV och FM http://www.lyth.se/ :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Findus Postad 25 December , 2004 Smakar det så kostar det. Ca. 5.500kr för Lyths Tv-antenn är inte det lite överdrivet. Finns det inga bra antenner för ca. 1000 lappen ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
andreascarlsson 0 Postad 7 Januari , 2005 Vi har en UFO antenn. Den är billigare ja, men den har fungerat bra. Kanon bild runt hela Sthlm skärgård och Gotland. Fungerar säkert bra i övriga landet men de har jag inte hunnit testa än. UFO ska fungera med Nokia 112T digitalboxen. Ska testa det till sommaren. Lycka till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pittis 0 Postad 7 Januari , 2005 är det någon som har testat tirax marin antenn jag funderar på att köpa en sån Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser