Gå till innehåll
tisdag 05 november 2024
sayas

Måla en ht båt.

Rekommendera Poster

Ska måla en ht båt inne under taket med vit färg Det är den mörkblåa delen som ska målas,kolla bilden. Vad använder jag för färg? Vad ska jag tänka på?  blush

Senast ändrad av sayas | 10 mars 2012 | 11:07

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Lite svårt att se, verkar nästan som om att själva bilden saknas?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hahaha, där fick jag dagens skratt!! cool

Till sayas; Välkommen till Maringuiden! Bildhanteringen här på forumet är inte speciellt bra och man får ofta göra flera försök för att få upp sin bild i inlägget. Det finns en gräns för hur stor bildfilen får vara och överskrids den får man inget besked om detta utan forumet skapar glatt inlägget och ignorerar helt enkelt i att man ville få med en bild. Vad gränsen är har jag inte orkat kolla upp men jag tror jag fått upp bilder på 200 k.

Det kan också vara bra att veta att man bara får lägga upp en bild per inlägg så vill man visa mycket så får man göra många inlägg.

Testa att förminska din bil och skapa ett nytt inlägg med den i så ska vi se ifall vi inte kan ge dig lite tips! yes

Mvh
Fred

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gör ett försök till att få med en bild på båten.. Ska måla en ht båt inne under taket med vit färg Det är den mörkblåa delen som ska målas,kolla bilden. Vad använder jag för färg? Vad ska jag tänka på?  

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...