Gå till innehåll
söndag 22 september 2024
pittis

mörebas 8400 ??????

Rekommendera Poster

är det någon som har en sån här båt. som vet lite om den... har köpt din i nov 2004 så jag vet inte så myket om den tacksam för svar

post-6465-1394234319,502_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Det är en norskbåt från 70-talet. Den tillverkades i Malmefjorden, Norge. Det är nog den största båten i Mörebas-familjen. Mörebas 8400 de Luxe, en kabinbåt i plast, Längd/Bredd: 7,05 X 2,65 m, Djup: 0,65 m, Vikt: 1,9 ton Max 12 pl 5 1 kojpl En inombordare max 60 hk, 12 knop, halvplanade Mer info kanske du kan få via, http://www.boat.no/asp/boats/search.asp?bbrand=Mørebas&nw=1 Lycka till Mvh Laand

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack ska du ha landkrabba för den info jag fick av dig om båten har du haft en sådan eller ?? mvh Anders hej hej

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Per.arne Å

Jag har 2 kunder som har sådana.En bytte vi motor i för ca.6 år sedan och den andra skall vi byta i nu i januari.Det år VP tmd 22 87 hk motorn.Är egentligen lite för stark.Vill du veta mera ring 0270-5980.Per-Arne Å.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Nej, jag har inte ägt någon, däremot fanns båten med i bilden när jag själv letade båt år för något år sedan. Mvh Laand

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

ni ska ha tack båda två och jag kommer att ringa dig Per.arne Å om det är ok.:x-mas: god jul & Gott Nytt år på er & dom andra på maringuiden hej hej :x-mas:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

... jag vet inte så myket om den ... hmmm .... hoppas du inte har köpt grisen i säcken ... för den ska vi äta upp idag på julbordet :-D :x-mas: //mats :x-mas:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Per-Arne Å

Hoppsan det kom bort en siffra i tel.nummret.Rätt är 0270-15980 vardagar till mitt arb.Välkommen åter. Per-Arne Å

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hej du som har ägt min båt jag kommer inte in på min e-post mera så du kan la skriva till denna i stälet morebas24@hotmail.com

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...