Gå till innehåll
onsdag 22 januari 2025
zumpen

Självlysande tape

Rekommendera Poster

Satt och surfade på ebay idag och kom på en ide; självlysande tape i botten av mina nio stycken cromade mugghållare =D

Kan bli lite lagom mys! läst på forum hur folk monterat Led i mugghållarna, detta är ju sååå mkt enklare, och det känns som det blir ett lagom ljus.. vill ju ha ett svagt ljus från dom och inte att dom lyser

Återstår att se hur dom kommer att lysa, 65 kr för 100 * 2.5 cm kan ju va att testa iaf =)

Här är länken på Ebay.

http://www.ebay.com/itm/130626855341?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

post-9385-1394236957,6928_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Trots texten på ebayauktionen är jag alltid lite skeptisk till såna där självlysande produkter...jag tycker alltid att man blir besviken på att de lyser så dåligt. Möjligen om man har dem fulladdade och det sedan blir kolmörkt på en gång så fungerar de men sen brukar de tappa ljuset ganska omgående.

Nu var det ett tag sedan jag köpte något självlysande så tekniken kanske har blivit bättre så jag är nyfiken på hur det blir i din båt! Rapportera gärna hur det går när du testat dem! yes

Mvh
Fred

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har köpt in sån tejp till evakueringsvägar, den kostar 1500kr för 10m* 50mm (volvos inköpspris) men visst lyser den kanske inte starkt, men det är väl inte meningen /Urban

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...