zumpen 2 Postad 29 Februari , 2012 Satt och surfade på ebay idag och kom på en ide; självlysande tape i botten av mina nio stycken cromade mugghållare =D Kan bli lite lagom mys! läst på forum hur folk monterat Led i mugghållarna, detta är ju sååå mkt enklare, och det känns som det blir ett lagom ljus.. vill ju ha ett svagt ljus från dom och inte att dom lyser Återstår att se hur dom kommer att lysa, 65 kr för 100 * 2.5 cm kan ju va att testa iaf =) Här är länken på Ebay. http://www.ebay.com/itm/130626855341?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 4 Postad 29 Februari , 2012 Trots texten på ebayauktionen är jag alltid lite skeptisk till såna där självlysande produkter...jag tycker alltid att man blir besviken på att de lyser så dåligt. Möjligen om man har dem fulladdade och det sedan blir kolmörkt på en gång så fungerar de men sen brukar de tappa ljuset ganska omgående. Nu var det ett tag sedan jag köpte något självlysande så tekniken kanske har blivit bättre så jag är nyfiken på hur det blir i din båt! Rapportera gärna hur det går när du testat dem! Mvh Fred Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 1 Mars , 2012 Har köpt in sån tejp till evakueringsvägar, den kostar 1500kr för 10m* 50mm (volvos inköpspris) men visst lyser den kanske inte starkt, men det är väl inte meningen /Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser