Gå till innehåll
måndag 06 januari 2025
skoffan

Fourwinns tillbehör.

Rekommendera Poster

Hej någon som vet några bra sidor med tillbehör till fourwinns 170 horizon. Typ golvmattor och sånt. Borde väl finnas massor i USA? Mvh

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag har själv letat lite efter tillbehör till Four Winns. Har en 170 Freedom. Tycker också att det borde finnas  en del att beställa från USA, men har ännu inte hittat något sådant eller inte letat tillräckligt. Däremot har ju Four Winns hemsida lite grejer för nyare modeller. Den kanske du redan tittat på. Lägger in en länk i alla fall. 

http://www.fourwinns.com/gear/accessories?category=cockpit&x=6&y=9

Min båt är för gammal för att jag ska hitta tillbehör till den där, och jag gissar att priserna ligger ganska högt, när det handlar om orginaltillbehör.

Har för mig att jag läste någonstans på hemsidan att Four Winns själva inte tar emot beställningar utan att de vill att man ska gå genom sin återförsäljare, vilket ju i Sverige är Rodins Marin i Uddevalla. Du kan ju möjligen höra med dem.

När det gäller just matta har jag funderat på att försöka skära till själv när jag hittat någon prisvärd variant. Finns ju också möjligheten att ta kontakt med en mattläggare om man vill vara säkrare på resultatet.

Lycka till!

Henrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

köpte prylar till en 4winns förra året via rodins,,, måste säga att det var fårvånansvärt billigt med delar till dom,,, o rodins skötte allt bra!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...