finnsport420 0 Postad 20 Februari , 2012 Håller på att ta förarbevis nu har ni lite tips?? Mvh: Eric Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Arne_Anka 11 Postad 20 Februari , 2012 Plugga hårt? Vad är det för typ av tips du vill ha? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 Februari , 2012 Följ med på lektionerna, läs på det som läraren säger.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rammsee 11 Postad 21 Februari , 2012 Se till att ni får ett övningsprov i slutet. det brukar avdramatisera det hela... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 21 Februari , 2012 Klarar du inte provet så var inte ledsen, du får köra båt ändå. Men om du hänger med på lektionerna samt läser på genomgågna avsnitten hemma så kommer du med stor sannolikhet klara provet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rammsee 11 Postad 21 Februari , 2012 Fler än 95% klarar provet första gången. Är inte svårt, om man hänger med på lektionen o kikar i boken. Finns flera webbsidor om du söker, bl.a. såg jag www.fritidsskepparen.com som har övningsfrågor liggande ute. Frågorna är allmäna, så spelar ingen roll vilken litteratur du har på kursen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
finnsport420 0 Postad 19 Juni , 2012 Så tillbaks till maringuiden efter liten paus Jag klarade iallafall provet och funderar på att ta när jag är 15 ( så jag får köra över 12 m ) Mvh: Eric Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser