Gå till innehåll
torsdag 10 april 2025
Gäst and78nil

hämta motorn!

Rekommendera Poster

Gäst and78nil

Senast ändrad av and78nil | 18 februari 2012 | 11:57

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du har inte funderat på att starta en projekttråd istället för att skriva en massa enskilda trådar med lösryckt information?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Precis min poäng...lösryckta inlägg från något som verkar vara ett projekt. Det är ju inte direkt så att man hänger i hans sjöbod och kollar vilka inlägg han gör så det blir bara förvirrande...indecision

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

...kommer inte från en båt .....inte rostigt ! ..kommer att flytta över alla .. Det jag behöver är endast blocket , och inget annat ?.. -inte direkt troligt!! TS, Fundera lite innan på vad du vill förmedla när du skriver ett nytt inlägg ?

Senast ändrad av Jocke-SeaRay | 18 februari 2012 | 01:00

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst and78nil

stick iväg med era inlägg!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Håller med dig,dom som gapar mest o som är bäst har återigen presenterat sig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Synd att du radera dina inlägg.

Hoppas du stannar kvar här på MG även om vissa anmärkt en del.

Själv anser jag att man inte måste vara världsmästare på att formulera sig då man skriver inlägg och det du säkert ville vara att dela med dig lite av ditt stora intress med båtar och motorer.

Hoppas det ordnar sig med din motor. Finns massor med delar och kunskap om den modellen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst and78nil

trode att jag raddera all skit trams, men icke!

kommer att starta om,,,,

men sen är det så att somliga inte kan komma med konstrutiva inlägg, sent om natten,

sådan skit borde man kunna raderas eller om dom själva kunde göra det!

synd att vissa ska störa då jag med andra bytter saker ider eller tankar!

men men!

hoppas dom fattar!

själv tycker som er! anders

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Anders,

Jag tycker att det är kul att läsa om andras projekt så sluta inte skriva! Dock tycker jag att det har varit mycket svårt att hänga med i ditt projekt eftersom du startar nya trådar om det hela tiden vilket gör det väldigt osammanhängade.

Finns det någon anledning till att du inte vill hålla ihop det i en tråd där du berättar från början vad det är för båt, vad du har för planer för den och löpande redovisar framstegen?

Projekttrådar mår också väldigt bra av bilder på de saker som avhandlas.

Mvh
Fred

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag hoppas också att du förstår att det jag efterlyser är tydlighet och sammanhang för att vi som läser ska kunna förstå. Jag har full respekt för att alla inte är världsmästare i att skriva korrekt och man ska givetvis inte diskvalificeras från forumet bara för att man stavar lite fel men eftersom det är text vi kommunicerar med här så det viktigt att man gör sitt bästa för att skriva förståeligt.

Förhoppningsvis kommer den nya plattformen snart där webläsarnas stavningskontroll fungerar när man skriver inlägg (det saknar jag för egen del då det då och då smyger sig in stavfel i mina texter) vilket många kan bli hjälpta av.

Ser fram emot att få reda på mer om din båt och projektet du är igång med!

Mvh
Fred

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst and78nil

tydligheten i era inlägg, hackat å malet?

vad är då poängen när ni hackar sönder allt?

jag har plockat bort minna i hopp om att detta ska sluta!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...