Gå till innehåll
torsdag 10 april 2025
Marrexxx

Tag en - hej då!

Rekommendera Poster

Tag en - hej då! Rapprot från en båtmässa.

Fem glada barn står i kön till buffén. Ett par i övre medelåldern stegar med blicken mot taket förbi och kastar sig över musslorna. Smått irriterande blickar från försäljare i lediga kläder följer när ungarna äntrar utställningsbåtarnas däck och utställarnas godisskålar. -Tag en, hej då! snäser någon.

Myra(b)loggen har varit på båtmässa läs mer på bloggen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är inte bara på båtutställningar barnen tyvärr förbises av äldre. Samma i butiker eller i korvkön. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hhhhmmm... Jag kanske är ding i bollen, för jag ser det inte... Varför är inlägget rapporterat...? Ser inget knepigt med det...blush

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kanske någon som irriterade sig över länken till myrabloggen? eller någon som tycker att vi skall behandla barnen illa?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kanske bilden på den tomma musselpannan väckte minnen till liv och man är rädd att jag ska lägga ut en bild av dem som tog de sista musslorna ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

När jag var 13 år hittade jag en båt på mässan i Långedrag som försäljaren demonstrerande och jag fick fribiljetter till mina föräldrar. De besökte mässan och köpte sedan båten som vi behöll i familjen under nästan 30 år. Underskatta aldrig en kund. Tycker det var en tankvärt inlägg.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...