Tommy_J 0 Postad 15 Februari , 2012 Är ägare till en Flipper 666 HT sedan sommaren 2011. Det sitter en 220 hk Mercruiser EFI i den. Är denna motor kompatibel med instrument som visar motordata eller infördes detta först på senare modeller av typen MPI? Årsmodell är 2000. Har ni några andra tips om denna båtmodell så får ni gärna dela med er. Min båt saknar bland annat ljud så har ni några fiffiga förslag på stereomontage så berätta. Är även intresserad av att se bilder på solpaneler och belysning invändigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thundergod 101 Postad 16 Februari , 2012 Har för mig att det går att få fram denna info från Mercruiser hemsida, har du kollat? Är det en år 2000 så är det nog tveksamt om den stödjer visnng av motordata. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tommy_J 0 Postad 9 Mars , 2012 Givetvis har jag googlat men jag blev inte klok på svaren jag fick. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tommy_J 0 Postad 25 Mars , 2012 Nu är stereo monterad, blev riktigt lyckat. Fick lite mindre utrymme i skåpet men det är det värt. Återstår att vänta på värmen och sedan sjösätta! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser