Gå till innehåll
tisdag 01 april 2025
Carl_Axel

Vad är det för fel?

Rekommendera Poster

Försöker sätta in en annons på att sälja en Lowrance Globalmap 3300c för 500 spänn, men det fungerar inte. Vad gör jag för fel?

Carl_Axel

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hehehe... Lite har du nu lyckats i alla fall... Även om den inte kom in under Annonser Köp/Sälj wink

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hehehe...

Svaret är enklare än så. Systemet känner av när du är på väg att göra en dumhet och anser att du hellre ska behålla din plotter som backupp.... för det priset alltså...

Hade du satt ett högre pris så hade du säkert fått in annonsen.... hehheh

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fyndiga och roliga svar - men inte svar på varför det inte går att gå från steg 1 till steg2 när det gäller att sätta in en annons.

Till min Lowrance krävdes en extern antenn - som troligen blev kass. Kostade om jag minns rätt 1.600 kr. Köpte i stället en liten Garmin med inbyggd antenn. Lowrance och Garmins kort passar inte i varandra varför det inte är mycket att ha som backup. Men någon som har en likadan Lowrance med fungerande antenn får gärna köpa den billigt.

Carl_axel

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

När ja lade in annons på min Omega märkte jag inga problem att få in annonsen men däremot verkar det inte gå att maila svar till säljaren.

Svarmailet spamklassas direkt och blir ej skickat.

Korrigering: Nu verkar det fungera

Prova gärna att skicka mig ett svar får jag se om någon lyckas skicka något till mig den vägen!

Korrigering: Gör inte det, det verkar fungera nu!

Här är annonsen...

http://www.maringuiden.se/marinborsen/;refid=38976

Korrigering: Men skicka gärna om du är spekulant på riktigt !

Senast ändrad av Hasse_O | 18 februari 2012 | 00:57

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag drog precis iväg ett test Hasse.

Mvh
Fred

Senast ändrad av Flintstone | 17 februari 2012 | 23:56

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack Flintstonne

Nu äntligen verka det fungera som det ska.

Har haft detta fel länge, Skickat mail och klagat till MG-webmaster, fler gånger men inte fått något svar.  (så det är väl någon som reparerat funktionen ändå antar jag.)

Provade nu även att skicka till mig själv, (det funkar) men man blir kvar i en mail-bubbla utan att se varandras riktiga mailadresser. Jag skulle gissa att man får nog lov att utbyta riktiga mailadresser om man vill skicka bilder eller specifikationer mm 

/Hasse

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...