Gå till innehåll
lördag 18 januari 2025
Smurfen

Flipper 670 DC

Rekommendera Poster

Är det någon som varit på båtmässan och har några uppfattningar om Flippers nya DC, 670 DC? Har en längre tid sneglat på Yamarin 68 DC och Finnmaster F68. På bild ser Flippers nya verkligen innovativ ut, men hur verkar den vara hopskruvad? Hur är den i jämförelse med Yamarin och Finnmaster? På bild verkar den vara ett rejält lyft i jämförelse med föregångaren(?) 630 DC. Hur kommer nya DC:n stå sig i konkurrensen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Var nere ock titta på nya Flipper på All för sjön. Kan bara konstatera att den är riktigt snygg. Dock hade den vissa tveksamma detaljer. För att kunna öppna luckan i aktersoffan, var man tvungen att ta bort dynorna. Dessutom var iläggsskivan för solbädden av tveksam kvalitet och verkade ogenomtänkt. Ett stort plus för den mycket genomtänkta förarplatsen. Dock är jag inte lika förtjust över att man numera lägger in laminat stället för äkta teak i sittbrunnen och på däck. Är det någon som har erfarenhet av laminat vs. äkta tak? Hur blir laminat med tiden? Är det någon som beställt en ny Flipper 670 dc och kan dela med sig av erfarenheter. Senast ändrad av Smurfen | 07 april 2012 | 21:18

Senast ändrad av Smurfen | 07 april 2012 | 21:18

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har äkta ved på min Yamarin 64 både inom o utmhus men speciellt utomhus krävs det lite underhåll om det ska va snyggt. Hade faktiskt föredragit att inte ha nåt alls på fördäck o badbrygga men det gick inte att slippa då det är standard..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...