mekhong 0 Postad 12 Februari , 2012 nån som vet ungefärlig vikt på en crescent 550ht från sena 70/tidiga 80-talet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mersey 3 Postad 13 Februari , 2012 Hej! Mig veterligen fanns ingen Crescent 550 HT. Kolla upp modellbeteckning alt. lägg ut en bild! Crescent 550 var en öppen båt. Jag förutsätter att du menar att båten är av hardtopmodell. Crescent hade däremot ett antal andra hardtopmodeller som t.ex. 505 ht, 525 ht, 535 ht. Monark hade en 555 ht. Mvh Henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mekhong 0 Postad 19 Februari , 2012 ok, då är det nog 1 535ht Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mekhong 0 Postad 19 Februari , 2012 här är en bild på den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mersey 3 Postad 20 Februari , 2012 Svår bild. Från sidan hade varit lättare, men jag är mycket tveksam till om din båt överhuvud taget är en Crescent. Crescent 535 HT är det inte. Lycka till i jakten på fabrikat och vikt! Lägg gärna ut fler bilder! Någon kanske vet? //Henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mekhong 0 Postad 21 Februari , 2012 här är en till bild. har tyvärr inga fler bilder just nu, å befinner mig utomlands för tillfället, får ta lite nya bilder när jag avtäcker henne i vår Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
K_Haddock 46 Postad 24 Februari , 2012 Och det är inte en 550, för en sådan har jag själv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser