Gå till innehåll
lördag 30 november 2024
svante-raptor

Välkommen

Rekommendera Poster

Varmt välkommen Jonas Nohlden som första medlemmen till Uttern klubben. Min förhoppning är att Du liksom alla kommande medlemmar i Uttern klubben skall erbjudas ett mervärde, åtminstone i form av samlad kunskap och intresse, genom att vara medlem här! Jag lovar att bidra med det jag kan för att detta skall uppfyllas för de som väljer att gå med i denna klubb. Återigen, välkommen! //Svante raptor

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bingo! Det är precis vad jag menar, gå in på Uttern klubben du med och tryck på ansök om medlemskap uppe i högra hörnet, så är du också med och bygger upp skaran av uttern intresserade! MVH //Svante raptor :-tackar P.s. Självklart kostar det inget att vara med i Uttern klubben D.s

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Nohlden

Kul att vara med i Uttern klubben! Jag har haft en 520HT tidigare, också det en mycket bra och sjövärdig båt. God Jul från Jonas :x-mas:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Härligt att höra! Utternklubben vill också passa på att önska sina medlemmar och alla andra en riktigt god jul och ett gott nytt år! MVH //Svante raptor - Utternklubben

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Roligt att ni har startat en klubb om uttern, Själv så är jag båtbyggare och jobbar på uttern.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...