svante-raptor 0 Postad 15 December , 2004 Varmt välkommen Jonas Nohlden som första medlemmen till Uttern klubben. Min förhoppning är att Du liksom alla kommande medlemmar i Uttern klubben skall erbjudas ett mervärde, åtminstone i form av samlad kunskap och intresse, genom att vara medlem här! Jag lovar att bidra med det jag kan för att detta skall uppfyllas för de som väljer att gå med i denna klubb. Återigen, välkommen! //Svante raptor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst per hedin Postad 16 December , 2004 Antar att du menar detta : http://www.maringuiden.se/klubbar/;id=87 Kostar det något att vara med? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
svante-raptor 0 Postad 16 December , 2004 Bingo! Det är precis vad jag menar, gå in på Uttern klubben du med och tryck på ansök om medlemskap uppe i högra hörnet, så är du också med och bygger upp skaran av uttern intresserade! MVH //Svante raptor :-tackar P.s. Självklart kostar det inget att vara med i Uttern klubben D.s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Nohlden Postad 21 December , 2004 Kul att vara med i Uttern klubben! Jag har haft en 520HT tidigare, också det en mycket bra och sjövärdig båt. God Jul från Jonas :x-mas: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
svante-raptor 0 Postad 21 December , 2004 Härligt att höra! Utternklubben vill också passa på att önska sina medlemmar och alla andra en riktigt god jul och ett gott nytt år! MVH //Svante raptor - Utternklubben Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johans21 0 Postad 1 Mars , 2006 Roligt att ni har startat en klubb om uttern, Själv så är jag båtbyggare och jobbar på uttern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser