happysix 44 Postad 26 Februari , 2012 29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Krajan 0 Postad 27 Februari , 2012 41, rätt å slätt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zmira 0 Postad 1 Mars , 2012 48 och haft båt sen jag var tonåring. Tröttnar aldrig. http://batliv.bloggplatsen.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skeppohojoj 0 Postad 12 Mars , 2012 Är knappa 30 fyllda. http://www.sexmalmo.com Planerar för första egna båtköpet, har hittils tagit mig friheten att utnyttja familjens båtar. Senast ändrad av skeppohojoj | 14 mars 2012 | 10:22 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fosfat 0 Postad 12 Mars , 2012 17 år och reggade för 2 år sedan. Oroa er inte det finns fin ungdom med vett bakom skallen också Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Submin 14 Postad 12 Mars , 2012 Snart 56, och känns fortfarande okey! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hasse_O 28 Postad 12 Mars , 2012 Är nu 54 Var 22 när jag köpte Omega 28:an som ny Säljes nu, gärna till en ny 22-åring Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 13 Mars , 2012 Slutsatsen är att alla de som dött på olika sätt, helt ofrånkomligt faktiskt är döda... Oavsett nykterhetsgrad... För övrigt fortfarande 49, som jag skrivit längre upp... 50 i juli... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Erca 0 Postad 13 Mars , 2012 31 Intressant tråd. Jag har hela tiden trott att jag var bland de yngre på denna sida. Återväxten tror jag inte att det är några problem med. Enda grejen är att båtlivet kommer nog senare i livet. Först ska man plugga, skaffa boende, bil och familj. När sen ekonomin tillåter kan man ge sig in på båtar. Gissar att de flesta är mellan 30-40 då om vi pratar båtar då det börjar bli lite storlek. Hälsningar Erca Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sayas 0 Postad 13 Mars , 2012 54 år.Har nyligen köpt min första båt,så det här blir den första båtsäsongen för mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bergsmag 4 Postad 13 Mars , 2012 70 och båten 40 varav 38 hos mig bergsmag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
captain 0 Postad 20 Mars , 2012 Hej Jag är 54 på fredag och nybliven Vindö 50 ägare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jes_ 0 Postad 20 Mars , 2012 Hur gammal? Jag är knappt 53 år ung ... men genom mitt båtköp förra sommaren känns det inte ett dugg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henrik1980 0 Postad 20 Mars , 2012 31, fast känner mig som 85 i kroppen och 15 i hjärnan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hannes_i_holmen 0 Postad 22 Mars , 2012 27,5 år.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MeaDiva 1 Postad 22 Mars , 2012 Mitt inlägg i åldersdebatten, 38 ett tag till! /Tobias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seahunter 33 Postad 22 Mars , 2012 28 i december....fast min fru säger att jag fyller 40 !!! Tror jag inte ett skit på, tror hon fått en släng av åldersnoja eftersom hon gått om mig Mvh Andréas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zacke1967 0 Postad 22 Mars , 2012 45 (känns som halvtid) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zewe 0 Postad 23 Mars , 2012 Ja man måste väl svara också är ju i den nedre skaran på mina 34år och en båt som är ett år äldre än mig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 23 Mars , 2012 Det måste väl vara härligt att känna 45 som halvtid, då siktar du på 90 bast, det är inte illa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 23 Mars , 2012 Är inte så säker på det med att stora båtar köps av 30-40-åringar. Det är kanske kring 30 -50 man har störst behov av en stor båt för att få plats med barnen men ofta blir ekonomin så mycket bättre när de flyttat hemifrån och man inte längre behöver föda dom eller ha plats för dom i ett stort och dyrare boende. Ofta har man sin lönepeak efter 50 också. Helt knäppt ordnat som jag ser det. Vi plaskade runt i en Vigg (24 ft) när barnen var små, omkostnaderna dyra och lönen låg. Hade varit bättre att ha en 37ft båt då. Nu är det iofs kul att få plats med barn med sambo och kanske barnbarn såsmåningom. För att komma tillbaka till tråden så är jag fortfarande 55 ett par månader till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 23 Mars , 2012 Har en kompis, som fyllde 70 härförleden. När han fyllde 40 sa hans fru; Nu går Rune mot 50, men en annan är bara i 30-årsåldern. Dessvärre tog det bara nåt år innan hon också började gå mot 50. Å jag är fortfarande 63 - länge till - åtminstone resten av året. Senast ändrad av toaen | 23 mars 2012 | 15:47 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ericslund 0 Postad 24 Mars , 2012 Snart 27 och ser - med viss nervositet, skall tilläggas - fram emot min första säsong som båtägare. Mycket upplyftande tråd för mig som lider av svår åldersnoja. I detta sällskap känner man sig inte så gammal. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cimmy 0 Postad 28 Mars , 2012 39 till hösten, tur det är länge kvar=) Har bara en liten styrpulpet till fisket numera=) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SpinorD 0 Postad 28 Mars , 2012 ingen i min ålder 16... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 28 Mars , 2012 Ja du Arne_Anka hur skall du nu tolka all information? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ericslund 0 Postad 30 Mars , 2012 Mycket intressant inlägg, men jag kunde inte låta bli att hänga upp mig på din förklaring av vad medianvärde är för något. Jag citerar Wikipedia, mest för att jag inte kunde beskriva det bättre själv: Medianen är det tal i en mängd som storleksmässigt ligger så att det finns lika många tal som är större än och mindre än medianen. http://sv.wikipedia.org/wiki/Median Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wiktorsson 0 Postad 12 Juli , 2012 30. Har varit på sjön sen första året. Har en Bella 560 med farsgubben för tillfället. Ser fram emot att köpa egen balja i vår efter pluggande, uppstart av eget, husköp, renovering, bebis, osv osv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser