Gå till innehåll
fredag 10 januari 2025
Gäst svante-raptor

Uttern forum

Rekommendera Poster

Gäst svante-raptor

Tjohoo!!! Kunde med stor glädje konstatera att Uttern har startat upp ett forum för uttern-ägare!!! Så alla Uttern-ägare; gå till utterns hemsida, registrera er på forumet och sätt igång!!! //Svante-raptor

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Håller med. Deras forum är än så länge inte så fint och funktionellt som maringuidens men de uppgraderar förhoppningsvis snart. Ett bra ställe för Uttern unika frågor mm. Kommer givetvis även vara kvar här också.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej, Varför inte starta en klubb har på maringuiden.se. då får ni ett alldeles eget forum, samt mycket annat. Ps. Det är gratis :-) Hälsningar maringuiden.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst svante-raptor

Jaja, nu skall vi inte hamna i något revir-pinkande bara, givetvis kommer även jag vara kvar här oxå, tyckte bara det var kul att som utternägare ha ett forum just för mitt märke och att kanske fler tyckte samma! Det vore ju toppen att få dissekera (felstavat???) sin egen båt med likasinnade. Sen är det minst lika gratis att vara där, som att vara här! Fast Du kanske menade något annat? //Svante-raptor

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej, Inget revirpinkande här inte, vi trodde inte ni visste om klubbtjänsten. Det finns en Uttern 6300 klubb, men ingen generell Utternklubb här på maringuiden.se. Givetvis använder ni det som ni tycker fungerar bäst. Här på maringuiden.se så når ni mellan 200.000 - 250.000 båtentusiaster varje månad, villket ger ett hyffsat bra underlag för att värva nya Utternfans. :-D Julhälsningar från maringuiden.se :x-mas:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Aha! Låter ju bra. Faktum är att jag började rota runt lite efter ditt inlägg och nu har jag både registrerat mig och ansökt om att få driva uttern klubb. Tidigare så har jag bara varit in här med jämna mellanrum för att kolla bryggsnacket, men numera är man alltså regad!!! :-D Då kanske man kan vidareutveckla denna tråd med lite allmänt maringuid-snack. Detta med tanke på att jag ju är ny som regad här och en sak jag upptäckt och som möjligtvis berodde på min tidigare okunskap kring denna hemsida, är den att jag tror att den är för bra.... Alltså, man har så många alternativ, val, menyer m.m. att man som oinsatt drar sig för att gå runt på sidan för att det är så mycket att man går vilse... Kanske man kan förtydliga sidan mer genom en hemside-översikt eller liknande. För jag menar ju ändå att det är positivt med valmöjligheter! Jaja, hur som helst, skall bli intressant att se om man kan få snurr på uttern i helhet istället. Både forum på deras hemsida och några klubbar här! Det förtjänar ju en så utomordentligt trevlig tillverkare, eller hur?! :-) Å förresten, jag har till och med skapat ett fotoalbum med min pärla, kolla gärna och kommentera! Slutligen (för denna gång...) God jul på dig och alla andra oxå! :x-mas: //svante-raptor

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej igen, Välkommen i gänget och lycka till med er Utternklubb :-) . Jag hoppas att ni får mycket nytta och nöje på maringuiden.se i fortsättningen. Ps. Tack för feedbacken. Har du eller någon annan fler tips om hur vi skall tydligöra innehållet på sajten så är vi mycket tacksamma. Hälsningar :tant maringuiden.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

För bövelen maxrelax! Du har ju haft en uttern du med ju! Får jag kanske lov att locka med ett medlemskap i den eminenta uttern klubben här på maringuiden?!... ;-) //Svante raptor

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...