IW23 0 Postad 2 Februari , 2012 Hej! Seglet som följde med vid köpet av båten saknar 3 latter. Var kan jag köpa nya? Vad ska man tänka på? Tacksam för alla tips! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JonasP 71 Postad 2 Februari , 2012 Hos närmsta segelmakare är ett bra ställe att köpa lattor. De kommer ge dig rätt grejer också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stickanh 0 Postad 2 Februari , 2012 Hjertmans har olika bredder och tjocklekar på metervara Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JonasP 71 Postad 2 Februari , 2012 Jag tyckte också att de borde ha det, men när jag sökte lite snabbt hittade jag inga, så jag vågade inte rekomendera Hjertmans. Köper du där så köp rätt bredd bara. Sen finns massa olika styvheter och grejer, men det är nog inget du behöver bry dig om. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janken 178 Postad 2 Februari , 2012 Du måste söka i singular på Hjertmans dvs latta då får du träff. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
IW23 0 Postad 18 Februari , 2012 tack sökte på hjertmans nu och det var att känna till ordet i singular-form som var tricket! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser