Gå till innehåll
torsdag 09 januari 2025
Bjarnoe

dekoration på båten?

Rekommendera Poster

Jag undrar bara om ni har dekoration i båten för att ha en personligare atmosfär? Jag har ingen båt än, bara funderar på att köpa en. Vad lämpar sig då? Jag tycker t.ex. mycket om canvastavlor och blommor men undrar om det är för farligt? Nån som har erfarenheter?

Senast ändrad av Bjarnoe | 30 januari 2012 | 12:30

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det blir säkert jättebra.
Se bara till att säkra grejorna så de inte ramlar ner när båten rör på sig i sjön.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag är ofta ute själv, men ibland har jag med mig ruffhäxan som dekoration och hon är inte fastsurrad.(men surrar en del själv)devil

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det finns inga lagar som styr hur man vill dekorera eller spöka ut sin båt, vare sig in- eller utvändigt. Däremot kan det visa sig att vissa tavlor eller blommor eller annat inte fungerar p.g.a att miljön är lutande, studsande eller fuktig eller nå´ t. Men egentligen är det inte så mycket värre än i en husvagn. Det beror också på en del vad det är för sorts båt och i vilka vatten och väder den har tänkt att användas, i en storm på Nordsjön är det nog inte många krukväxter som blir så långvariga medan det kan vara helt annat en vindstilla dag på Siljan.

Börja med att skaffa en båt så kommer det andra att lösa sig naturligt.

Senast ändrad av Mambo | 30 januari 2012 | 14:56

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Man kan ha plastblommor i en blomlåda på utsidan pulpit. Snyggt och hemtrevligt så det förslår.

Trasmattor på golvet och tavlor på väggarna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...