Gå till innehåll
fredag 17 januari 2025
Ryds20DCI

Sea ray 240/245 Sundancer-någon?

Rekommendera Poster

Är väldigt intresserad av lite information om denna båten av folk som äger eller har ägt en Sea ray 240/245 Sundancer?

Är i tagen att eventuellt köpa en och vill höra lite positiva alternativt negativa kommentarer om båtmodellen. Är intresserad av årsmodell från 2006 och framåt.

Tacksam för svar!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hade en 07.a en sommar... Trevlig om än kanske lite liten.. Finns med en mängd olika utr. Jag hade med orig dvd i taket. Vakuum toa, o smartcraft integr med plottern 5,0 mpi e väl det vanligaste. Skicka ut mickron så får du lite mer stuvutrymme för det saknas... Bara att handla.. Nu e ju prisnivån såååå låg...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om det inte är just den nya modellen du fastnat för så jämför med föregående modell. Den är rymligare

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för snabbt svar!

Har kollat lite på modeller från 06-09. Tycker inte alls att den nya layouten från 2010 passar mig.

Vad tror ni om 5,0 MPI kontra den större 5,7 MPI i förbrukning marchfart?

Vad hade du för topphastighet i 5,0 Mpi motorn?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag syftade på modellen innan -06 som är lite större. Fast layouten i sittbrunnen på den du talar om är ju en grym groggveranda :)

Vad gäller soppaförbrukning 5.0 kontra 5.7 så är det nog inget man behöver tänka på.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...