Killroy 0 Postad 12 Januari , 2012 Hallå. Vem eller vilka monterar bogproppeller i sthlm området? har letat på nätet men inte lyckats hitta nått... hjälp... Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RikardE 265 Postad 12 Januari , 2012 Mareco i Nacka kanske kan göra sånt om dom har tid, dom är mycket duktiga! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
xcelro 4 Postad 12 Januari , 2012 Lidingövarvet ombesörjer också sådant. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
elfanomad 8 Postad 12 Januari , 2012 Det finns en hel del...googla bogpropeller installation stockholm yachcare.se är t ex en firma. Lånar tråden om jag får. Jag är också ute efter en som kan installera en bogpropeller men jag vill göra eldragning och montering själv. Alltså håltagning och plastning skulle jag gärna vilja få hjälp med. Båtrackarn står ute så det blir lite klurigt att fixa plastningen just nu (om man inte isolerar på något sätt). Hur lång tid (för ett proffs) skulle måttning, håltagning och plastning ta? Någon som har koll? //Elfanomad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
duktig 0 Postad 19 Augusti , 2012 Scandinavian Båt Service. Monterar bogpropeller, plasta tunnel till bogpropeller på plats hela Sverige annat båt reparationer också. Våga att fråga... http://www.scandinavianbåtservice.se Senast ändrad av duktig | 20 augusti 2012 | 00:13 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bildspel 2 Postad 20 Augusti , 2012 Lägg gärna upp om du får några bra prisförslag i tråden sen. Det är ju ett rätt stort jobb som tar mycket tid så priset hamnar väl runt 25000:- monterat och klart på firma. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser