Elmerson 0 Postad 11 December , 2004 Funderar på en LOHI båt men har svårt att hitta information på nätet angående denna tillverkare (om vi bortser från finska) är det någon som har erfarenhet av deras motorbåtar? kvalite etc.? kan någon rekommendera bra sajter där man kan läsa in sig mer? Funderar även på en Mariner motor samma sak här! erfarenheter kvalite etc. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
elanen 0 Postad 12 December , 2004 Ja du tror att Lohi tilllverkat bara en modell och Mariner likadant. Måste nog precisera dig i så fall. Finns ingen som kan svara på det du skrivit. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Xerxes 0 Postad 12 December , 2004 .....kan någon rekommendera bra sajter där man kan läsa in sig mer? Det verkar vara svårt, men här är tillverkarens kontaktuppgifter. De tycks inte ens ha en hemsida. Jag kan av erfarenhet säga att det finns mängder av företag här i Finland som inte föstår annat än finska, men försök att skriva ett vanligt pappersbrev, eller ring och säg att du vill köpa tio st genast, så kanske de vaknar. Jag själv, och 'alla andra' i Finland, har en Lohi 375 rodd- och snurrebåt, motor 5-15 HK. Lohi Oy Kurssitie 5 52700 MÄNTYHARJU Telefon: 015-682 900 Faksi: 015-682 900 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst mattias Postad 12 December , 2004 Självklart finns ju www.lohi.fi men det är ju finska! Har själv en 465R som är kanon. Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Leedmann 0 Postad 13 December , 2004 Jag hade samma problem, men jag köpte en Lohi 430 från -83 med trimaranskrov som jag har en 40 hk yamaha -03 på och den är riktigt fin, går utmärkt i vattnet mycket stabil, gör ca 33 knop. dock är den lite svår att svänga med när det går sakta på grund av trimaranskrovet men det väger upp att den är så stabil. det enda jag hittade var också den finska sidan... Lycka till Lohi gör bra båtar enligt mitt tycke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser