olapola 0 Postad 10 Januari , 2012 Hej, Jag har köpt en Boghammar ruff i Aluminium och skulle vilja höra om någon vet något om dessa eller så, Själv har jag alldrig sett en likadan och hittar inget på Internet, Jag skulle vilja veta så mycket som möjligt, är i kontakt med Boghammar marin och ska skicka bilder till dem och har således en korrespondans med dem. Tacksam för alla svar. // Ola Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 4 Postad 10 Januari , 2012 Hej Ola! Fin båt! Om du fått kontakt med Boghammar Marin har du nog hittat bästa källan för information om den. Har lite svårt att tro att någon annan skulle ha mer information än dem...men det är klart, man ska aldrig säga aldrig... Mvh Fred Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
olapola 0 Postad 29 Januari , 2012 Hej. Jag har fått kontakt med Boghammar marin på telefonen och dem är jättetrevliga, det låter som det är lätt att få fram info och dem vill ha bilder och det, så ska dem höra av sig via mejl... Men jag har inte hört ett ord från dem jag har ringt flera gånger, pratat med olika personer, men det verkar inte gå att få fram något, men jag hittade ett gammalt kvitto på båten där står det att den heter bogbåt no9, någon som vet något mera? // Ola Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser