Gå till innehåll
torsdag 07 november 2024
Jippe

Var är alla Båtmerkaniker?

Rekommendera Poster

Hej,

Är det någon som vet en båt mekaniker som åker ut och fixar på plats?

I Landskrona området. Har båten där och pratat mycket med grannarna men dem hänvisar mig till Helsingborg och att jag tar med båten dit. Dock inget alternatvi för min del. Nån som vet nån ?

Tacksam för svar!

Mvh,

Jimmy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du kanske kan få hjälp här i forumet om du berättar vad du vill ha gjort/hjälp med.

Kanske någon t om finns i Landskrona som kan hjälpa dig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Vi använder Rolf Lundqvist på båt och motorservice i Hässleholm och då har vi vår båt i Gislövs läge. Vi kan rekommendera Rolf till det allra bästa. Duktig, kunnig, proffsig och till detta; mycket social och trevlig. Du kommer inte att ångra dig. Mvh Danne www.searbystorebro.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tusen tack! Ska maila och kolla med honom vad han tar för en vanlig service. Han bor på andra sidan skåne så frågan är om det är värt de. Måste ju finnas nån i närheten annars med?

Mvh,

Jippe

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Ring och prata med honom (0708-917991). Rolf ska ner åt vårt håll för motorjobb på vår Storebro och vem vet, han kanske kan ta ditt jobb på vägen. Hälsa från mig och Seari smiley

Alla båtägare vill ha en båtmekaniker som liksom blir en i familjen, en som bryr sig och som vet vad han gör och hur man löser problemen. Det är Rolf för oss!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...