Osko 0 Postad 23 December , 2011 I sommras så fanns en båt med CC och tak ca 6m till salu på blocket. Men jag kan inte komma på vad den hette. Den var perfekt för mig då man kunde göra en solbädd från cc och framåt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 23 December , 2011 Hej..det brukar funka att söka med ..center...consol.. eller cc .på Blocket! Jag ar själv ägt en amerikansk cc med T-top och detta med solbädd fram kankse inta va så superstor . Titta på Blocket för nu finns en Sea ray för 105000 om det är de konceptet du söker ? Annars är Sessa förmodligen det märke du bör titta på för där är det dynor på hela fördäck ...bara för att börja någon stans . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Osko 0 Postad 9 Januari , 2012 Tack för tipsen. Har sökt på blocket men inte hittat något. Finns det fler märken än sessan med samma koncept. Vad jag minns så var det inte en fast solbädd utan man kunde göra om fören tille en solbädd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Osko 0 Postad 9 Januari , 2012 Ser att Sea Fox och Key West har liknande modeller...... vilka fler finns ? Någon här på forumet som har en liknande båt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser