Cefalon 0 Postad 15 December , 2011 Hej Jag skulle vilja putsa upp och och snygga till pentryt i båten men naturligt nog har handfatet massa mindre sprickor. Finns det någon smart sätt att behandla / hantera detta för en finare finish? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cefalon 0 Postad 15 December , 2011 Kan kombinationen Cream Polish med TC NANO vara ett bra sätt. Måste testa... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas99 64 Postad 16 December , 2011 Jag kanske är överdrivet försiktig, men jag skulle inte använda en produkt med nanopartiklar i ett handfat som du kommer att diska i eller tvätta dig i dagligen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 16 December , 2011 Inte är det där TC nano särskilt efektivt heller. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flummo 2 Postad 16 December , 2011 Vad är handfatet gjort av? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sueco 6 Postad 16 December , 2011 Finns ju företag som emaljerar om saker(ser ut som emaljhandfat), tyvärr vet jag inte kostnaden men det borde http://www.remaljering.nu kunna svara på Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 183 Postad 16 December , 2011 Tandkräm? VIM/JIF? Eller någon av mirakelmedlen typ Universal Stein och liknande som säljs på mässan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser