Anders_St 74 Postad 12 December , 2011 Näh! inte nu igen!! :-( länk DN: kkk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 12 December , 2011 De händer alltid när någon sitter med ett lager av massa osålda båtar och mångmiljonskulder vettu.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BennyBanan 0 Postad 12 December , 2011 Som tur är det mest motorbåtar där. Så man slipper några stinkande plastraketer i vår. Den alltid lika ödmjuka BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sea-ray_230 0 Postad 12 December , 2011 Synd om det inte var segelbåtar så man slapp alla förbannade virar som smattrar mot masterna så man inte kan sova på nätterna. Hänsynslösa seglare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sahlback 0 Postad 12 December , 2011 Det var värst vad den här debatten tog eld. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 12 December , 2011 Lakansfolket har alltid varit konfliktbenägna. //BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 12 December , 2011 Det är sådana här katastrofala händelser som gör att våra försäkringspremier ökar, oavsett det är motor eller segelbåtar. Det viktiga är väl att orsaken utreds och att det kommer fram om det är en olycka eller anlagt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 12 December , 2011 I dagsläget med trög båtmarknad och kraftigt sjunkade priser så är det nog många som hade blivit glada om deras båt brann upp... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 12 December , 2011 Det var därför jag tog med alternativet anlagt. Vem vet vad paniksäljare kan företa sig? Lite svetsande så tar det sig fort i brännbara ämnen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Paliswe 3 Postad 12 December , 2011 Det var ingen båthall som brann upp, det var en felaktig uppgift i morse som råkade spridas. Det var en hall för entreprenadmaskiner, lyftare, kranar och traktorer. Jag har kört förbi den platsen dagligen i 10 år och sett att det står en massa gula maskiner där bakom gasklockan. Korrigering: Det har under dagen varit många bud om vad som brunnit upp och tydligen var det en massa båtar, förutom liftar. Så jag ändrar mig och tar tillbaka det jag skrivit på raderna ovan. Senast ändrad av Paliswe | 12 december 2011 | 18:21 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 12 December , 2011 Hur som helst så var det en del båtar som strök med som stod både inne i och utanför hallen. Syntes väl på GP.se i morse. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 12 December , 2011 Så du menar att jag ska bli konfliktbenägen nu hädanefter alltså.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 13 December , 2011 20 båtar stog de i GP, undrar om det var stora båtar eller om det var styrpulpeter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 13 December , 2011 En Princess V48 strök med iaf och en Sea Ray strax under 40 fot. Dock var det fler båtar där än dessa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kalle_AMK 3 Postad 13 December , 2011 Hur många båtar får det egentligen plats på 200 m2? 2 stora båtar - Princess och SeaRay - sen är det väl nästan fullt. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 13 December , 2011 Ca tio båtar ska ha brunnit upp. Dock stog inte alla inne i hallen har jag fattat det som. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser