Vicke 0 Postad 5 Juni , 2005 Grattis! Det var rätt stort jobb du/ni genomförde. Måste vara skönt med en ny båt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 5 Juni , 2005 Hej Kan nån HJÄLPA mej med tips hur man tillverkar en däckslucka? Den tidigare luckan var hemmagjord och helt i glasfiber. I vilket material kan/skall jag göra den nya? Det måste vara en kant som går över den i dag befintliga kanten som är gjord/sammansatt i rufftaket. Luckan skall vara 430X400. Tacksam för alla tips! Jag kan ju inte köra omkring med en plastpåse över rufftaket. Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vicke 0 Postad 5 Juni , 2005 Prova med tjock lexanskiva som en glasmästare kan få fram. I denna kan du borra hål och fästa gångjärn. En tjockare skiva håller utan problem för människans vikt. Lexan är reptålig, UV-tålig men kostar en slant. Jag tror att din lucka hamnar på ca 6-700 kr... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mabe542 1 Postad 20 Juni , 2005 Nu börjar jag känna mig klar för säsongen, nästan så man längtar till hösten och nya renoveringstag i akterruffen. Men bara nästan ;-) Nu ska vi njuta av en förhoppningsvis varm sommar. Har lagt upp lite nya bilder på min sida. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser